Content på abonnement

/Content ydelse

Forbrugere har i dag en utrolig kort opmærksomhedstærksel. Det sætter store krav til det indhold, som virksomheder sætter i verden. Vi designer, animerer og filmer kreativt indhold, tilpasset jeres behov, som er baseret på relevante data og markedstendenser og giver jer de allerbedste performance-vilkår.

“Med et solidt datafundament i ryggen designer og udvikler vi effektfuldt indhold til jeres sociale medier, måned efter måned.”

- Aleksander, Head of Content

Visuelle eksempler på stories og posts

Vi kombinerer kreativitet, kunstig intelligens og en solid forretningsforståelse, så du kan blive markedsleder på sociale medier.
Få ekstra ammunition til jeres indsats og undgå halvfærdige løsninger
Modtag kreativt og engagerende indhold og opnå jeres fulde potentiale på sociale medier
Skær igennem støjen med originale indholdskoncepter

Kan kreativitet og data kombineres?

Mange tror stadig at kreativitet og data er uforenelige størrelser, nonsens. Det handler blot om at få den rigtige data, og så selvfølgelig vide hvad du skal gøre med den. Data er fællesnævneren, der ligger centralt i alt vi laver, og produktionen af kreativt indhold er ingen undtagelse.

Machine Learning sikrer gennemslagskraft

Vores system analyserer jeres profils historiske data og identificerer hvilke elementer, der var til stede i de mest engagerende opslag. Efterhånden som nye opslag tilføjes vil det fortsætte med at behandle nye informationer og lave konkrete anbefalinger til de emner, farver, nøgleord, tidspunkter, der får mest engagement.

Klar til at høre mere?

Kontakt os her eller find vej til vores kontor.

Store idéer til små skærme

Kreativiteten er i højsædet, for at sikre at indholdet er engagerende og originalt, da det ellers sjældent vil ræsonnere med jeres målgruppe. Uanset om der er tale om animationer, illustrationer eller foto & video har vi løsningen til jer.

Adfærdspsykologi og den subtile manipulation

Mennesker er dybt irrationelle væsener, der i allerhøjeste grad drives af følelser. Vi påvirkes hver eneste dag på et subtilt niveau, og helt ubevidst vil vi allerhelst forblive i Kahnemans ”system-1”, hvor vores beslutningsapparat er på automatpilot. Med adfærdsdesign kan vi vække ubevidste følelser hos målgruppen gennem vores indhold, og derigennem påvirke dem til at tage handling.

Vores kompetencer

Klar til at høre mere?

Lad os finde den rette kontaktperson til dig

Hvis du udfylder dine data, så finder vi den rette kontaktperson til dig, som ringer dig op, så hurtigt som muligt.