Forbrugere har i dag en utrolig kort opmærksomhedstærksel. Det sætter store krav til det indhold, som virksomheder sætter i verden. Vi designer, animerer og filmer kreativt indhold, tilpasset jeres behov, som er baseret på relevante data og markedstendenser og giver jer de allerbedste performance-vilkår.
Få ekstra ammunition til jeres indsats og undgå halvfærdige løsninger
Modtag kreativt og engagerende indhold og opnå jeres fulde potentiale på sociale medier
Skær igennem støjen med originale indholdskoncepter
Kan kreativitet og data kombineres?
Mange tror stadig at kreativitet og data er uforenelige størrelser, nonsens. Det handler blot om at få den rigtige data, og så selvfølgelig vide hvad du skal gøre med den. Data er fællesnævneren, der ligger centralt i alt vi laver, og produktionen af kreativt indhold er ingen undtagelse.
Solide processer skaber synergi og effektivitet
Test, test og test igen
Effektfuldt indhold, måned efter måned
Machine Learning sikrer gennemslagskraft
Vi system analyserer jeres profils historiske data og identificerer hvilke elementer, der var til stede i de mest engagerende opslag. Efterhånden som nye opslag tilføjes vil det fortsætte med at behandle nye informationer og lave konkrete anbefalinger til de emner, farver, nøgleord, tidspunkter, der får mest engagement.
Løbende splittest og optimering af indhold og tidspunkter
Kreativiteten er i højsædet, for at sikre at indholdet er engagerende og originalt, da det ellers sjældent vil ræsonnere med jeres målgruppe. Uanset om der er tale om animationer, illustrationer eller foto & video har vi løsningen til jer.
Engagerende indholdskoncepter til jeres profiler
Fremstå kreative og nytænkende med originale idéer
Adfærdspsykologi og den subtile manipulation
Mennesker er dybt irrationelle væsener, der i allerhøjeste grad drives af følelser. Vi påvirkes hver eneste dag på et subtilt niveau, og helt ubevidst vil vi allerhelst forblive i Kahnemans ”system-1”, hvor vores beslutningsapparat er på automatpilot. Med adfærdsdesign kan vi vække ubevidste følelser hos målgruppen gennem vores indhold, og derigennem påvirke dem til at tage handling.
Kerneelementer fra adfærdsdesign, herunder EAST-modellen
Viden om både nudging, framing og farvepsykologi
Målgruppepåvirkning gennem kreativt indhold
Vores erfaring er bred og stammer fra en lang række brancher og industrier