Dansk Markedsføring var med Nordic Social på TikTok shoot

/Academy

Skrevet af Julie Torp Rehn

Journalist Susanne Ingemann fra Dansk Markedsføring gæstede vores specialister på shoot og fik stillet sin nysgerrighed i forhold til, hvordan det at arbejde med TikTok som markedsføringsplatform fungerer på daglig basis.
Estimeret læsetid: 2 minutter
TikTok, iPhone, plante, platform

Mail

Del

Tweet

TikTok Faxe Kondi shoot

Vores Social Media Specialister, Emily Darret og Hajal Dudus, afholdte tirsdag d. 14. september 2021 et shoot for vores kunde Faxe Kondi. Med på shootet deltog blandt andet også to statister og Kristine Hammer, Social Media Manager hos Royal Unibrew. 

Susanne Ingemann fik indblik i udstyret til at producere videoer til TikTok. Som Emily Darret nævner i artiklen, skyder hun videoerne direkte i appen på sin telefon, og en smartphone kan derfor snildt klare arbejdet frem for mere teknisk kameraudstyr. 

Selv om det ”bare” er en smartphone, man bruger til at optage videoerne, kræver det et godt kendskab til platformens funktioner og brugerflade for at mestre det gode content. Kompetencer som vores specialister heldigvis mestrer til UG. 

Derudover gav vi Susanne Ingemann indblik i de trends og koncepter, som skulle optages på shootet. Begge var nøje tilrettelagt og strategisk udvalgt med henblik på at fremme Faxe Kondis brand – og selvfølgelig med fokus på at appellerer til og engagere målgruppen. Hver gang.

Nyhedsbrev om Sociale medier

Få branche indsigter fra professionelle social media managers. Vi arbejder med brands såsom Faxe Kondi, Soundboks og Meny.

3 gode råd med på vejen

TikTok er efterhånden ikke til at komme uden om længere, og mange brands er efterhånden ved at få øjnene op for mulighederne på den digitale mastodont. Og som Susanne Ingemann påpeger i artiklen, var der hele 850 millioner downloades i 2020, og TikTok har – bare i Europa – mere end 100 millioner aktive brugere hver måned. Det koster 0 kr. at downloade appen, men det kan potentielt koste dyrt ikke at gøre det i sidste ende.

Derfor nåede vi også lige at give Susanne Ingeman et par gode råd med på vejen til de brands, som gerne vil på TikTok. Dem og resten af artiklen kan du læse her.

Spørger du os, har TikTok-toget for længst forladt perronen, og hvis du skal skille dig ud fra dine konkurrenter og fange kunderne før dem, så skal du til at booke din plads allerede nu.

Overvejer I at komme i gang med TikTok, men har I svært ved at se potentialet for netop jeres brand? Book en uforpligtende samtale med vores CMO Alexander Morabbi på alexander@nordicsocial.dk.

Vi glæder os til at høre fra jer!

Sulten for mere? Læs flere relaterede nyheder.

Bliv ringet op

Vi ringer dig op indenfor 24 timer til en uforpligtet snak om din markedsføring.

Tilmeld dig

/Nyhedsbrev

Du samtidig at modtage marketings materiale fra Nordic Social ApS. Du kan altid framelde dig igen.

E-bog: Fremtidens Sociale Medier

* Downloader du e-bogen accepterer du samtidig at modtage marketings materiale fra Nordic Social ApS. Du kan altid framelde dig igen.

Skal vi analysere jeres potentiale på de Sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Skal vi analysere jeres potentiale på sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Ring mig op