Facebook annoncering, drevet af data

/Annoncering

“Mange annoncører rammer stadig for bredt med Facebook annoncering, og det går ud over deres performance og pengepung. I stedet for at målrette budskabet til masserne tillader vores framework os at målrette det til individet.”

- Tobias, Head of Paid Social

Et framework der skaber resultater

Brands kommer ikke længere sovende til succes på sociale medier. Øget konkurrence, algoritmeændringer og dalende performance tvinger brands til at tænke kreativt og arbejde databaseret.
Fase 1
Vi analyserer jeres sociale medier og øvrige digitale tilstedeværelse og udformer derigennem en klar strategi.
Fase 2
Vi påbegynder indholdsproduktionen, udformer målgrupper, budskaber og påbegynder den reelle eksekvering.
icon_noun_Repeat_834889
Fase 3
Vi analyserer vores indsats og resultater holdt op imod jeres KPI’er, og opstiller nye målsætninger.
Fase 4
Vi optimerer vores indsats på baggrund af dataene og skalerer vores aktiviteter.

Fokuseret målretning med afsæt i data

Facebooks egen annonceplatform baner vejen for den gode målretning. Vores framework sætter punktummet. En databaseret tilgang tillader os at målrette dine annoncer på individniveau til dem i din målgruppe, der er mest tilbøjelige til at konvertere.

Tekster der konverterer

Med benhård konkurrence og en gennemsnitlig CTR på 0,9% på Facebook er det det visuelle, der åbner døren og teksterne, der lukker den. Vores specialister har flere års tekstforfatning under huden og ved, hvilke ord, der får folk til at stoppe op, læse videre og ultimativt at konvertere. Dette kombineres med konkrete indsigter og forskning fra adfærdsdesignet, hvortil særligt EAST-frameworket tages i brug.

Annoncer der tryllebinder, vækker interesse og skaber behov

Vores framework opdriver nøgleindsigter og data om målgruppen og dens adfærd, interesser, motiver og forventninger. Det giver os en distinkt fordel, når det kommer til at udvælge budskaber og producere indhold. Vi forbinder data og kreativitet og skaber fængende og originale annoncer, der ræsonnerer hos målgruppen og sætter din virksomhed på det digitale landkort.

A/B-tests skaber vedvarende resultater

Kun 42% af marketers opnår succes med annoncering på Facebook, og konkurrencen er hård. Vi ved, at løbende måling, evaluering og optimering er nøglen til vedvarende succes på Facebook. Vi tester dagligt hundredvis af annoncer og afdækker derigennem nye tendenser, trends og vindende strategier, som implementeres direkte på din annoncekonto.

Den hellige gral, også for B2B

På trods af der ofte sættes lighedstegn mellem Facebook og B2C, benytter op imod 65% af B2B-virksomheder sig af platformen, og med god grund. Ifølge Facebook tilbringer beslutningstagere nemlig gennemsnitligt 74% mere tid på Facebook end øvrige segmenter. Facebook annoncering udgør således et fremragende værktøj til leadgenerering, der kan supportere jeres overordnede salgs- og marketingindsats.

Klar til at høre mere?

Udfyld formularen herunder. Så kontakter vi dig indenfor 24 timer.

Bliv ringet op

Vi ringer du dig indenfor 24 timer til en uforpligtet snak om din markedsføring.

Bliv ringet op

Vi ringer dig op indenfor 24 timer til en uforpligtet snak om din markedsføring.

Skal vi analysere jeres potentiale på de Sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Skal vi analysere jeres potentiale på sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Ring mig op