Facebook annoncering, drevet af AI

/Annoncering ydelse

Øget konkurrence, øgede krav til annoncører. Alle vores specialister er Facebook Blueprint Certificerede og som et af de få Facebook Agency Partners i Norden, får vi adgang til de nyeste indsigter, trends og funktioner før alle andre.

“Mange annoncører rammer stadig for bredt med Facebook annoncering, og det går ud over deres performance og pengepung. I stedet for at målrette budskabet til masserne tillader vores framework os at målrette det til individet.”

- Tobias, Head of Paid

Et framework der skaber resultater

Brands kommer ikke længere sovende til succes på sociale medier. Øget konkurrence, algoritmeændringer og dalende performance tvinger brands til at tænke kreativt og arbejde databaseret.
Fase 1
Vi analyserer jeres sociale medier og øvrige digitale tilstedeværelse og udformer derigennem en klar strategi.
Fase 2
Vi påbegynder indholdsproduktionen, udformer målgrupper, budskaber og påbegynder den reelle eksekvering.
icon_noun_Repeat_834889
Fase 3
Vi analyserer vores indsats og resultater holdt op imod jeres KPI’er, og opstiller nye målsætninger.
Fase 4
Vi optimerer vores indsats på baggrund af dataene og skalerer vores aktiviteter.
Kunstig intelligens og korrekt brug af data sikrer maksimalt udbytte af dine annoncekroner, måned efter måned.
Menneskelig kreativitet giver visuel kontekst til dataene og garanterer effektfulde annoncer, der skærer igennem støjen.
En dyb forretningsforståelse og bred erfaring fra flere industrier og brancher giver dig de bedste performance-vilkår.

Fokuseret målretning med afsæt i data

Facebooks egen annonceplatform baner vejen for den gode målretning. Vores framework sætter punktummet. En databaseret tilgang tillader os at målrette dine annoncer på individniveau til dem i din målgruppe, der er mest tilbøjelige til at konvertere.

Tekster der konverterer

Med benhård konkurrence og en gennemsnitlig CTR på 0,9% på Facebook er det det visuelle, der åbner døren og teksterne, der lukker den. Vores specialister har flere års tekstforfatning under huden og ved, hvilke ord, der får folk til at stoppe op, læse videre og ultimativt at konvertere. Dette kombineres med konkrete indsigter og forskning fra adfærdsdesignet, hvortil særligt EAST-frameworket tages i brug.

Annoncer der tryllebinder, vækker interesse og skaber behov

Vores framework opdriver nøgleindsigter og psykografisk data om målgruppen og dens adfærd, interesser, motiver og forventninger. Det giver os en distinkt fordel, når det kommer til at udvælge budskaber og producere indhold. Vi forbinder data og kreativitet og skaber fængende og originale annoncer, der ræsonnerer hos målgruppen og sætter din virksomhed på det digitale landkort.

Klar til at høre mere?

Kontakt os her eller find vej til vores kontor.

A/B-tests skaber vedvarende resultater

Kun 42% af marketers opnår succes med annoncering på Facebook, og konkurrencen er hård. Vi ved, at løbende måling, evaluering og optimering er nøglen til vedvarende succes på Facebook. Vi tester dagligt hundredvis af annoncer og afdækker derigennem nye tendenser, trends og vindende strategier, som implementeres direkte på din annoncekonto.

Den hellige gral, også for B2B

På trods af der ofte sættes lighedstegn mellem Facebook og B2C, benytter op imod 65% af B2B-virksomheder sig af platformen, og med god grund. Ifølge Facebook tilbringer beslutningstagere nemlig gennemsnitligt 74% mere tid på Facebook end øvrige segmenter. Facebook annoncering udgør således et fremragende værktøj til leadgenerering, der kan supportere jeres overordnede salgs- og marketingindsats.

Vores kompetencer

Klar til at høre mere?

Lad os finde den rette kontaktperson til dig

Hvis du udfylder dine data, så finder vi den rette kontaktperson til dig, som ringer dig op, så hurtigt som muligt.