Øget konkurrence, digital støj og en drastisk faldende rækkevidde svækker potentialet for organisk Facebook. Er alt så tabt? Absolut ikke. Men en succesfuld indsats på Facebook kræver mere end det plejer, og det er her vi kommer ind i billedet.
"Som de eneste i landet kombinerer vi de nyeste teknologier indenfor kunstig intelligens med menneskelig kreativitet, og hjælper din virksomhed med at udnytte platformens fulde potentiale.”
- Freja, Social Media Specialist
Et framework der skaber resultater
Brands kommer ikke længere sovende til succes på sociale medier. Øget konkurrence, algoritmeændringer og dalende performance tvinger brands til at tænke kreativt og arbejde databaseret.
Vi analyserer jeres sociale medier og øvrige digitale tilstedeværelse og udformer derigennem en klar strategi.
Fase 2
Vi påbegynder indholdsproduktionen, udformer målgrupper, budskaber og påbegynder den reelle eksekvering.
Fase 3
Vi analyserer vores indsats og resultater holdt op imod jeres KPI’er, og opstiller nye målsætninger.
Fase 4
Vi optimerer vores indsats på baggrund af dataene og skalerer vores aktiviteter.
Kunstig intelligens sikrer gennemslagskraft i din virksomheds organiske opslag
Menneskelig kreativitet giver visuel kontekst til dataene og garanterer effektfulde opslag, der skærer igennem støjen
En dyb forretningsforståelse og bred erfaring fra flere industrier og brancher giver dig de bedste performance-vilkår
Digitale fodspor og psykografisk data
Da forbrugerens digitale spor kan indsamles og analyseres, kan vi tage skridtet videre fra målgruppens demografi til forbrugerpsykografien.
AI kan læse målgruppens adfærd på et meget mere detaljeret niveau og derigennem anticipere deres næste skridt, motivationer og ønsker baseret på deres tidligere handlinger. Hver interaktion med jeres virksomheds indhold er blot endnu et datapunkt til systemets kontinuerlige læringskurve.
Daglig indsamling af data
Løbende læring, konstant forbedring
Bedre beslutninger med psykografi
Data er ikke nok
Data er et af vor tids mest misbrugte termer. Data er nemlig i sig selv ikke værdifuldt. Ofte kommer data fra en række forskellige kilder og formater, men kun få formår at samle trådene og udnytte deres fulde potentiale. Vores system behandler dataene uafhængigt af menneskelige fordomme, manuelle fejl og skjulte dagsordener, og forbinder alle datapunkterne til ét samlet knudepunkt, hvilket tillader os at se hele billedet.
Forbrugere har i dag en utrolig kort attention-span. Det stiller store krav til det indhold, virksomheder sætter i verden. AI hjælper os med at automatisere og optimere repeterede processer, hvilket frigiver tid til vores specialister til mere kreativt og strategisk arbejde, da det er her værdien skabes.
Kreativitet og strategi i højsædet
Løbende nye koncepter og ideer til indhold
Det rigtige indhold og tidspunkt er altafgørende
Vores AI-systems algoritme indhenter dagligt data fra jeres målgruppes adfærd og interaktioner med jeres indhold og kommer derigennem med nye konkrete anbefalinger til indholdet og tidspunktet for vores indsats. Sideløbende med dette sørger vi for at teste både billede, tekst, grafik og video for at give vores system flere inputs til at blive klogere på netop din målgruppe.
Løbende splittest af indhold og tidspunkter
Månedlig rapportering og løbende optimering
Adgang til månedlig content-plan
Vores erfaring er bred og stammer fra en lang række brancher og industrier