Sociale medier drukner i indhold. Aldrig har der været større kamp om forbrugerens opmærksomhed og aldrig har det været sværere for virksomheder at brænde igennem. Uagtet af målsætningen, og om I leder efter sjove, skæve eller faglige koncepter til jeres sociale medier, har vi løsningen for jer.
“Vi mener ikke at kreativitet og data er uforenelige størrelser. Derfor har vi samlet menneskelig kreativitet og kunstig intelligens under ét tag, da vi ved at dét er vejen til succes på sociale medier.”
- Peter, Partner & COO
Visuelle eksempler på stories og posts
Vi kombinerer kreativitet, kunstig intelligens og en solid forretningsforståelse, så du kan blive markedsleder på sociale medier.
Få originalt, varieret og relevant indhold til jeres målgruppe
Bliv klogere på markedstendenser, nye trends og best-practices
Udnyt det fulde potentiale af jeres sociale medier
Specialister i sociale medier
Hos Nordic Social er vi 100% specialiseret i sociale medier. Vi tager vores faglighed meget seriøst, og er altid på forkant med trends og nye tendenser. Denne dybe forståelse giver os nogle klare fordele, da vi ved hvor de forskellige indholdstyper, koncepter og formater får størst gennemslagskraft.
Dyb forståelse for sociale medier sikrer relevans
Høj faglighed og altid på forkant med trends
Koncepter der indfrier jeres målsætninger
Store idéer til små skærme
Kreativiteten er i højsædet for at sikre engagerende og originale idéer med gennemslagskraft. Uanset om der er tale om større videoproduktioner eller short-format beror vores koncepter på dybe indsigter, for at sikre effektfuldt indhold, der ræsonnerer med jeres målgruppe.
Engagerende indholdskoncepter til jeres profiler
Fremstå kreativ og nytænkende med originale idéer
Adfærdspsykologi og den subtile manipulation
Mennesker er dybt irrationelle væsener, der i allerhøjeste grad drives af følelser. Vi påvirkes hver eneste dag på et subtilt niveau, og helt ubevidst vil vi allerhelst forblive i Kahnemans ”system-1”, hvor vores beslutningsapparat er på automatpilot og ikke kræver det store energiforbrug. Med adfærdsdesignet kan vi vække ubevidste følelser hos målgruppen gennem vores indhold, og derigennem påvirke dem til at tage handling.
Kerneelementer fra adfærdsdesign, herunder EAST-modellen
Viden om både nudging, framing og farvepsykologi
Målgruppepåvirkning gennem kreativt indhold
Vores erfaring er bred og stammer fra en lang række brancher og industrier