B2B annoncering, der rykker nålen

/Annoncering ydelse

Over 90% af B2B-marketers inkluderer LinkedIn i deres marketing-strategi - og med god grund. I 2020 er hele 44% af danskerne til stede, og over 14% er online flere gange dagligt. LinkedIn er et fremragende top og mid-funnel værktøj, der ofte bruges i samspil med andre kanaler til at øge brand awareness og generere kvalificerede leads. Med vores framework får du en databaseret, kreativ og gennemtestet tilgang til annoncering på LinkedIn – de vigtigste byggesten for god performance.

“LinkedIn giver adgang til data, som ingen anden platform har. Hvis man formår at bruge disse data til at skabe en konkret handlingsplan, er LinkedIn en gamechanger i dit marketing-setup."

- Martin, Paid Social Specialist

Et framework der skaber resultater

Brands kommer ikke længere sovende til succes på sociale medier. Øget konkurrence, algoritmeændringer og dalende performance tvinger brands til at tænke kreativt og arbejde databaseret.
Fase 1
Vi analyserer jeres sociale medier og øvrige digitale tilstedeværelse og udformer derigennem en klar strategi.
Fase 2
Vi påbegynder indholdsproduktionen, udformer målgrupper, budskaber og påbegynder den reelle eksekvering.
icon_noun_Repeat_834889
Fase 3
Vi analyserer vores indsats og resultater holdt op imod jeres KPI’er, og opstiller nye målsætninger.
Fase 4
Vi optimerer vores indsats på baggrund af dataene og skalerer vores aktiviteter.
Øg brand awareness og få kvalificerede leads til jeres salgsmaskine.
En databaseret og granulær målretning til dit kernesegment sikrer relevante eksponeringer og leads.
Vores kreative tilgang til det professionelle medie sikrer effektfulde annoncer, som differentierer sig fra konkurrenternes og driver resultater.

Industri- og stillingsbaseret målretning

Den største fordel, der adskiller LinkedIn fra sine sociale konkurrenter, er dens ultraspecifikke målretningsfunktioner. Med dem kan vi målrette annoncerne til målgruppen på individniveau baseret på industrier, virksomheder og jobtitler.

Matched audiences genaktiverer målgruppen

LinkedIns retargetingfunktion ’matched audiences’ tillader os at ramme personer, der allerede har interageret med din virksomhed. Det kan f.eks. være hjemmesidebesøgende, e-mailabonnenter eller data fra jeres CRM-system. Denne form for annoncering er utrolig effektiv, da en god indgangsvinkel gør dem mere receptive overfor vores nøje udvalgte budskaber, som udvælges alt efter, hvor i kunderejsen de befinder sig.

Pris og kvalitet går hånd i hånd

Annoncering på LinkedIn forbindes ofte med dyre annoncekroner, og det er ikke helt ved siden af. LinkedIn annoncering er dyrt, faktisk op imod 10 gange så dyrt som på Facebook. Den gode nyhed? Du får, hvad du betaler for. Kvaliteten af leads fra LinkedIn er nemlig af en helt anden kaliber, og der er væsentligt kortere mellem de kvalificerede leads.

Klar til at høre mere?

Kontakt os her eller find vej til vores kontor.

Sponsorerede InMails vinder indpas

Med en gennemsnitlig CTR på 52% – dobbelt så meget som gennemsnittet i e-mail marketing – er det intet under, at InMails har vundet indpas hos B2B-virksomheder. InMails er en utrolig målrettet og personaliseret form for annoncering, hvor du sender personlige beskeder direkte til din målgruppes indbakke. De sendes i øvrigt kun, når modtageren er online, hvilket gør dem utroligt svære at overse.

Purpose-driven marketing hitter

LinkedIn er ikke kun et enestående leadgenereringsværktøj. Det er også den perfekte platform at uddanne omverdenen fra. Autenticitet, transparens og gode værdier har aldrig været vigtigere, end det er nu. Vi arbejder strategisk med LinkedIn og sørger for, at både slutbrugere, samarbejdspartnere og andre stakeholders kender til jeres brands kultur, værdier og eksistensgrundlag.

Vores kompetencer

Klar til at høre mere?

Lad os finde den rette kontaktperson til dig

Hvis du udfylder dine data, så finder vi den rette kontaktperson til dig, som ringer dig op, så hurtigt som muligt.