Marc Østerskov – MESSYWEEKEND

“Et brand er den følelse du får – det er personificeringen bag dit produkt, det er dét der differentierer dig fra konkurrenterne”.

Marc Østerskov er en garvet marketingprofil med en bred erfaring fra prominente brands i både FMCG, Legetøj, Telco og E-commerce. I dag er han CEO i det buldrende brillebrand MESSYWEEKEND hvor han sidder med alt ansvaret for branding og marketing. Ved siden af dette er han VP for Branding og Marketing i kapitalfonden Blazar Capital, hvor han arbejder på tværs af deres mange spændende brands.

Vores snak udviklede sig til en interessant sludder omkring vigtigheden for branding, og runder af med lidt praktisk viden om hvordan man kan få ‘regnestykket til at gå op’ med to direktørstillinger, en hustru og tre børn. Go’ fornøjelse! PS: Bogen vi taler om i slutningen hedder “End of Marketing” og er skrevet af Carlos Gil.

Tilmeld dig for holde dig ajour med de nyeste indsigter

Bliv ringet op

Vi ringer dig op indenfor 24 timer til en uforpligtet snak om din markedsføring.

Skal vi analysere jeres potentiale på de Sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Skal vi analysere jeres potentiale på sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Ring mig op