Ninalouise Rasmussen – Haribo

Denne gang byder vi velkommen til Ninalouise Rasmussen, som i dag er Nordic Marketing Director i Haribo. Hun har en spændende profil og har siden studierne hurtigt steget i graderne indenfor marketingfeltet i to utroligt stærke FMCG brands, Carlsberg og Haribo. I dag er hun ansvarlig for hele Haribos marketingindsats i norden, i en alder af blot 33 år. Kort fortalt: Nina er skide sej, analytisk og har stor erfaring med indsigtsbaseret marketing i en "analog verden". Go' fornøjelse!

Tilmeld dig for holde dig ajour med de nyeste indsigter

Bliv ringet op

Vi ringer dig op indenfor 24 timer til en uforpligtet snak om din markedsføring.

Skal vi analysere jeres potentiale på de Sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Skal vi analysere jeres potentiale på sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Ring mig op