Vores ansættelsesproces

/karriere
Det primære mål med vores rekrutteringsprocesse er at sikre en gennemsigtig, effektiv og god process. Det er vigtigt for os, at du som kandidat, får en god oplevelse og bliver behandlet professionelt, fortroligt og med respekt.

Vi vil gerne lære dig og dine kompetencer at kende, ligesom du vil få indsigt i, hvad vi hos Nordic Social kan tilbyde dig. På dette grundlag, kan vi afgøre, om der er et match mellem dine og vores ambitioner​

Step 1

Din ansøgning

Når du sender din ansøgning, vil du modtage en bekræftelse på, at vi har modtaget din ansøgning. Vi læser løbende ansøgninger igennem og udvælger de kandidater, vi gerne vil blive klogere på.

Step 2

Telefon screening

Vi telefon screener altid de udvalgte kandidater, inden vi indkalder dem til en personlig samtale. Det er nemlig vigtigt for os at forventningsafstemme allerede fra start, for at sikre at vi er det rigtige match for hinanden og så vi ikke spilder hinandens tid.

Step 3

1. samtale

Vi invitere de udvalgte kandidater til en personlig samtale, hvor det typisk vil være den kommende leder samt vores head of people der deltager. Formålet med den første samtale er første og fremmest at du får mulighed for at høre nærmere om jobbet og Nordic Social. Vi vil selvfølgelig også rigtig gerne lære dig meget bedre at kende 😉 Derudover skal vi også sikre os at kemien er der. Vi vægter din baggrund, erfaring og kompetencer højt men din personlighed endnu højere. Samtalen varer typisk omkring 45 minutter.

Step 4

Case

Synes begge parter at 1 samtale gik godt, vil 3-4 kandidater blive inviteret ind til en case. Denne case er ikke en eksamen men endnu en forventningsafstemning. Her giver vi dig en lille smagsprøve, på hvilke typer opgaver du vil komme til at sidde med. Derudover er vi også altid spændt på at se hvordan du arbejder og griber opgaven an. Casen tager en time og derefter vil vi rigtig gerne se hvad du er kommet frem til. Denne præsentation tager ofte ca. 30 minutter.

Step 5

2. Samtale

Der er ofte 2 kandidater der går videre til 2. samtale. Denne samtale vil vi gå mere i dybden med dine kompetencer og dine samarbejdsevner. Til denne samtale vil vi også forventningsafstemme alt det praktiske som mere specifikke arbejdsopgaver, løn og ansættelsesforhold. Inden denne samtale vil du modtage en mail med en række spørgsmål, vi ønsker du tænker over inden samtalen.

Step 5

Ansættelse 🎉

Vælger vi at ansætte dig, kontakter vi dig hurtigst muligt. Herefter vil du modtage en ansættelseskontrakt og vores HR afdeling vil sikre at du allerede ved, inden du starter hvordan onboardingen vil forløbe.

Afslag? Når jobbet er besat, vil alle kandidater, få afslag. Kandidater som har været til en personlig samtale eller telefon screenet vil få et mundtligt afslag. Alle andre ansøgere vil modtage et skriftligt afslag på e-mail. Har du spørgsmål efter dit afslag, er du altid velkommen til at kontakte vores Head Of People – Caroline Alhof på ca@nordicsocial.dk

Tusind tak!

Vi sætter pris på hver eneste ansøgning, vi modtager! Tak for jeres tid og interesse for at komme med på Nordic Socials rejse.

Husk, at selvom du ikke bliver kaldt til samtale eller når videre i et ansættelsesforhold, så søg gerne igen. Vi er i rivende vækst og vi står ofte nye stillinger op og søger nye medarbejdere med forskellige kompetence

Bliv ringet op

Vi ringer dig op indenfor 24 timer til en uforpligtet snak om din markedsføring.

Skal vi analysere jeres potentiale på de Sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Skal vi analysere jeres potentiale på sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Ring mig op