Retargeting, marketing-arsenalets Howitzer

/Annoncering

Jagten på brugbare data er det 21-århundredes svar på guldfeberen. Med retargeting kan vi følge din målgruppes digitale fodspor efter deres første touch-point med din virksomhed. Det tillader os efterfølgende at eksponere dem for målrettede annoncer på tværs af sociale medier, der er relevante for netop dem og deres individuelle position i kunderejsen.

“Besøgende konverterer sjældent ved første touch-point, og derfor er det altafgørende, at du påvirker dem i deres efterfølgende digitale færden - indtil de konverterer.”

- Tobias, Head of Paid Social

Et framework der skaber resultater

Brands kommer ikke længere sovende til succes på sociale medier. Øget konkurrence, algoritmeændringer og dalende performance tvinger brands til at tænke kreativt og arbejde databaseret.
Fase 1
Vi analyserer jeres sociale medier og øvrige digitale tilstedeværelse og udformer derigennem en klar strategi.
Fase 2
Vi påbegynder indholdsproduktionen, udformer målgrupper, budskaber og påbegynder den reelle eksekvering.
icon_noun_Repeat_834889
Fase 3
Vi analyserer vores indsats og resultater holdt op imod jeres KPI’er, og opstiller nye målsætninger.
Fase 4
Vi optimerer vores indsats på baggrund af dataene og skalerer vores aktiviteter.
Korrekt brug af data sikrer maksimalt udbytte af dine annoncekroner, måned efter måned.
Menneskelig kreativitet giver visuel kontekst til dataene og garanterer effektfulde annoncer, der skærer igennem støjen.
Specialisering i sociale medier sikrer dig performance på tværs af platformene.

Cross-channel retargeting sikrer top-of-mind

Gennem målrettede retargeting-annoncer kan du løbende minde din målgruppe om dine produkter og ydelser, når de er online. Det skaber både konkrete opfordringer til handling her og nu og bearbejder dem på et mere subtilt niveau til at tage handling senere.

Nå jeres kunder, og jeres KPI’er

Mindre end 4% af førstegangsbesøgende konverterer, når de først støder på dit brand. Det efterlader et stort uforløst vækstpotentiale for virksomhederne. Velplacerede retargeting-annoncer får tilmed hele 76% flere kliks end de traditionelle displayannoncer. Disse fakta alene understreger det enorme potentiale, der ligger i en solid retargeting-strategi.

Retargeting på tværs af platforme og placeringer

Efter Google er Facebook den næstmest benyttede retargeting-kanal, og med god grund. Her kan du nemlig nå dit publikum på både Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp og Facebook Audience Network. Det giver dig et hav af muligheder. Udover Facebook kan vi også ramme dine besøgende på både TikTok og Pinterest – alt efter din målgruppe, målsætninger og virksomhedstype.

Vores kompetencer

Klar til at høre mere?

Lad os finde den rette kontaktperson til dig

Hvis du udfylder dine data, så finder vi den rette kontaktperson til dig, som ringer dig op, så hurtigt som muligt.