Business Developer

Ansøgningsfrist: Til rette kandidat findes

Business Developer

Har du erfaring med salg af marketing, og brænder du for at sikre kunden de bedste løsninger? Så er det sikkert dig, vi står og mangler!

Nordic Social er fremtidens social media bureau, og vi oplever lige nu en øget efterspørgsel på vores ydelser. I den forbindelse leder vi nu efter en business developer, som kan håndtere alle de mange salgsaktiviteter, vi får ind.

Om stillingen

Som Business Developer vil du være ansvarlig for at opbygge forretnings-relationer til nye og eksisterende kunder. Du arbejder tæt sammen med vores CMO, Alexander, der er ansvarlig for vores egen marketing og er bindeleddet til alle vores nye kunder.

Vi forventer, at salgsteamet inden for det næste års tid kommer til at bestå af 3-4 business developers og dertil skal der findes en Head Of til afdelingen. Så har du lyst til at give den gas og vise dit værd, kan det være det er dig, som skal lede teamet. Pt. vil teamet bestå af Alexander og dig, og det bliver derfor en alsidig og spændende rolle, hvor du får stor mulighed for at præge.

Lad os gøre det lidt mere konkret. Her er, hvad du kan forvente i det daglige:

  • Analyse af virksomheders sociale medier
  • Research af nye potentielle samarbejdspartnere – primært inbound 
  • Forberedelse af salgspræsentationer
  • Opbygning af processer og salgsstrategi, så processen altid forbedres
  • Løbende dialog med kunderne for at sikre tilfredshed og stor loyalitet
  • Mersalg til eksisterende kundeportefølje

Om dig

For at blive en succes i denne rolle forestiller vi os, at du:

  • Har en videregående uddannelse – gerne på kandidatniveau – Uddannelse er vigtigt, men vi vægter dog stadigvæk erfaring og personlighed højst. 
  • 2-3 års salgserfaring – Gerne med B2B salg.
  • Har forståelse for kundens behov og strategi og dermed kan omsætte denne viden til værdi for alle parter. 
  • Er entreprenant, har et højt drive og et skarpt øje for forretningsmuligheder. 
  • Er kommunikativt stærk og kan excellere på skrift såvel som i tale – også på et strategisk niveau, da kunder vil være relevante beslutningstagere på alle niveauer.
  • Har ambitionerne i orden – for vores er tårnhøje!

Det vil også være en fordel, hvis din personlighed ikke er helt forfærdelig. Vi kommer alligevel til at bruge en del tid sammen, og det kunne være lækkert, hvis vi kunne nyde den. 

Hvad tilbyder vi?

Du vil blive en del af et ungt og dynamisk team med topmotiverede kollegaer, som alle brænder for sociale medier. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor alle står sammen omkring indfrielsen af de samlede mål, og hvor det er medarbejderne, der er i fokus! Det sociale samvær omkring en god arbejdsplads vægter vi nemlig højt!

Vi tilbyder blandt andet: 

  • Attraktiv grundløn og god gennemskuelig provisionsmodel.
  • Klare KPI’er.
  • Mulighed for udvikling – Både professionelt og personligt.
  • Dygtige og engagerede kollegaer, der brænder for det, de laver.
  • Frokostordning.
  • Fri adgang til fitnessfaciliteter. 
  • Ad libitum økologisk kaffe, sodavand, energidrikke, te, frugt og sunde snacks.
  • Mandagsmorgenmad, onsdagskage, fredagsbarer, sociale arrangementer og fede fester!
  • En sjov hverdag i et ungt team med et stærkt fællesskab – her kan du altid få en high five (bare du husker spritten)!

Om Nordic Social

Nordic Social er et københavnerbaseret digitalt bureau med speciale i sociale medier. Bureauet blev stiftet i december 2018, og tæller i dag et knivskarpt team på 19 personer. Vi nørder sociale medier for andre virksomheder, store såvel som små, så deres brands står helt skarpt, og deres budskab når ud til de helt rigtige!

Vi er ikke som de andre bureauer. Vi arbejder hver eneste dag på at cementere os selv som thought-leaders, og for at blive dét bureau, som vores samarbejdspartnere er stolte af at have. Vi behandler vores samarbejdspartnere, som de var de eneste, og går altid den ekstra mil for at sikre deres position som markedsledere på sociale medier.

Vi stræber efter at være en fantastisk arbejdsplads med de bedste rammer for vores medarbejdere. Et sted hvor der er plads til alle – et sted uden spidse albuer og fingerpegning. Vi tager ansvar for os selv, vores opgaver og vores kunder. Vi ansætter kun folk, der er bedre end os selv, og vi spiller hinanden gode for at nå det ultimative fælles mål – “at vores samarbejdspartnere skal blive industriledere på sociale medier”. Innovation er i højsædet, og vi er altid på forkant med teknologien og dens udvikling.

Fik vi ikke svaret på alle dine spørgsmål? Ingen panik. 

Vores Head of People and Culture, Caroline Alhof, er nemlig tilgængelig dag og nat på +45 26 28 51 25, dog helst ikke om natten og gerne indenfor almindelig arbejdstid 😉

Du er også altid velkommen til at sende hende en mail på ca@nordicsocial.dk

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

De bedste hilsener,
Team Nordic Social

Ansøgningsfrist: Til rette kandidat findes

Har du spørgsmål, så hiv endelig fat i os

Tag kontakt til Caroline Alhof hvis du har uddybende spørgsmål til stillingsopslaget eller blot ønsker at høre hvordan det er at arbejde hos Nordic Social.

Søg stillingen og fortæl os hvorfor du er anderledes?

Få nemt uploadet din ansøgning og CV. Del også gerne nogle eksempler på dit digitale arbejde – eller dit online portfolio. Vi glæder os til at se, hvad du har haft fingrene i.

Lad os finde den rette kontaktperson til dig

Hvis du udfylder dine data, så finder vi den rette kontaktperson til dig, som ringer dig op, så hurtigt som muligt.