TikTok er den nye dreng i marketingklassen, men med en brugerbase på en milliard fordelt på 154 lande er det intet under, at brands verden over har fået øjnene op for potentialet. Vi har været aktive med annoncering på platformen, siden det udkom, og har uddraget en lang række indsigter, som vi nu implementerer for alle vores kunder.
“TikTok er et kæmpe uforløst potentiale for danske annoncører. Platformen har på kort tid skabt et effektivt værktøj, som med kreative annonceformater, kan få dit brand eksponeret på en helt ny måde.”
- Alexander, Partner & CMO
Et framework der skaber resultater
Brands kommer ikke længere sovende til succes på sociale medier. Øget konkurrence, algoritmeændringer og dalende performance tvinger brands til at tænke kreativt og arbejde databaseret.
Vi analyserer jeres sociale medier og øvrige digitale tilstedeværelse og udformer derigennem en klar strategi.
Fase 2
Vi påbegynder indholdsproduktionen, udformer målgrupper, budskaber og påbegynder den reelle eksekvering.
Fase 3
Vi analyserer vores indsats og resultater holdt op imod jeres KPI’er, og opstiller nye målsætninger.
Fase 4
Vi optimerer vores indsats på baggrund af dataene og skalerer vores aktiviteter.
En databaseret tilgang giver de bedste grundvilkår for din virksomheds performance
Gennemtestede metoder får dig hurtigt fra havn og sikrer resultater i ukendte farvande
Kreativitet sikrer effektfulde og originale annoncer, der skiller din virksomhed fra flokken
Kendte funktioner i ny indpakning
Der er flere fællestræk mellem annoncering på TikTok og dens mastodont af en konkurrent, Facebook. Med annoncering på TikTok kan vi bl.a. målrette dine annoncer efter både køn, geografi, alder og interesse samt udvælge bestemte placeringer, tidspunkter og målsætninger for dine annoncer.
Nøje målretning af dine annoncer
Forskellige kampagnetyper og målsætninger
Løbende optimering af annoncer og målgrupper
Vis personlighed, vind hjerter
Med sine short-formvideoer er indhold på TikTok utrolig platformspecifikt. Brugerne engagerer sig proportionelt mere med content her, end på noget andet socialt medie. Dette gør TikTok oplagt som en top-funnel kanal til at fremvise dit brands historie, personlighed og måske endda din sans for humor.
Engagerende annoncer med afsæt i data
Kreativt indhold tilpasset platformen og målgruppen
TikTok er centreret omkring trends. Derfor kan dét, der var populært i går, være old news i dag. Vi pryder vi os derfor på at være fleksible og agile, for at kunne kapitalisere på de seneste trends og sætte din virksomhed/vores kunder på landkortet.
De nyeste trends og tendenser sætter jer på landkortet
En strategisk tilgang sikrer rød tråd til jeres øvrige tiltag
Kreativt indhold, der ikke føles som reklamer
Løbende dataindsamling, rapportering og optimering
Som ved alt andet vi rører ved, er data fællesnævneren, der bringer det hele sammen. TikToks integrerede analyseværktøj tillader os løbende at indsamle data og lave brugerdefinerede rapporter efter jeres behov. Disse bruges til løbende optimering og tilpasning af indhold, målgrupper og målsætninger.
Data der giver det fulde indblik
Øget transparens med månedlig rapportering
Adgang til en bred vifte af KPI'er
Vores erfaring er bred og stammer fra en lang række brancher og industrier