TikTok er den nye dreng i klassen, men med en brugerbase på 1 mia. fordelt på 154 lande, og en langt højere gennemsnitlig engagement rate end de resterende sociale medier, er det intet under, at virksomheder tyr til platformen. Vores databaserede tilgang og indgående kendskab til platformen giver jeres virksomhed en distinkt fordel over konkurrenterne i det nye landskab.
"Dét, der var ”in” i går, kan være old-news i dag. Vi sikrer, at jeres virksomhed altid er på forkant med de nyeste trends for at udnytte platformens fulde potentiale.”
- Emily, TikTok Specialist
Et framework der skaber resultater
Brands kommer ikke længere sovende til succes på sociale medier. Øget konkurrence, algoritmeændringer og dalende performance tvinger brands til at tænke kreativt og arbejde databaseret.
Fase 1
Vi analyserer jeres sociale medier og øvrige digitale tilstedeværelse og udformer derigennem en klar strategi.
Fase 2
Vi påbegynder indholdsproduktionen, udformer målgrupper, budskaber og påbegynder den reelle eksekvering.
Fase 3
Vi analyserer vores indsats og resultater holdt op imod jeres KPI’er og opstiller nye målsætninger.
Fase 4
Vi optimerer vores indsats på baggrund af dataene og skalerer vores aktiviteter.
Algoritmen og vejen til viralitet
TikTok er et af de absolut bedste steder at gå viralt på, og det skyldes algoritmen bag. Nye opslag vises for et lille udsnit af brugere, der vælges ud fra
sandsynligheden for, at de vil interagere med videoen. Hvis opslaget ræsonnerer med første ”gruppe”, vil den blive vist til en ny. Hvis dette positive feedback-loop fortsætter længe nok, går opslaget viralt, og så kan det gå rigtigt stærkt.
Forbrugere har i dag et utroligt kort attention-span. Det sætter store krav til det indhold, som virksomheder sætter i verden. TikTok er centreret omkring nye trends og højaktuelle tendenser.
Vores framework er bygget op om data og kontinuerlige læringscirkler. Dette sikrer konstant udvikling og mindsker stagnation. Vi indsamler data uge efter uge og fremsender løbende rapporter over vores indsats for at øge gennemsigtigheden.