Titte Cecilie Kuhlmann – LETZ SUSHI

Episode 30 af CMO After Hours byder velkommen til Titte Cecilie Kuhlmann, der i dag er Head of Marketing & Brand hos den populære sushikæde LETZ SUSHI.

Det udviklede sig til en spændende og utrolig hyggelig snak omkring hende, hendes rejse, samt hendes arbejde med marketing og branding i den spændende restaurationsbranche.

LETZ SUSHI har i dag 19 butikker og ambitionerne er store: netop at “blive Europas mest bæredygtige sushikæde”, lyt med og hør hvordan de tager kampen op.

Go’ fornøjelse!

Tilmeld dig for holde dig ajour med de nyeste indsigter

Bliv ringet op

Vi ringer dig op indenfor 24 timer til en uforpligtet snak om din markedsføring.

Skal vi analysere jeres potentiale på de Sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Skal vi analysere jeres potentiale på sociale medier?

Få en gratis skræddersyet 360° analyse af din virksomheds sociale medier.

Ring mig op