Ressourcer

Instagram-funktion får nyt twist

pexels-pixabay-248533-scaled-uai-1440x1080-1

Indholdsfortegnelse

Reklamer bliver en del af feed-flowet

Instagram har fundet et nyt sted at vise reklamer – i slutningen af dit feed.

I 2018 introducerede Instagram en funktion, der gjorde sine brugere opmærksomme på, at de havde scrollet igennem al ny content i deres Instagram feed. Funktionen gav beskeden ”You’re All Caught Up” eller på dansk ”Du er helt ajour”. Da funktionen blev lanceret, var det som et led i et tiltag om at bremse overforbrug af Instagrams vanedannende app.

”Our goal is to make it clear when you’re all caught up so you can decide how you want to best use your time”, fortalte produktdirektør Robby Stein.

Funktionen udvides nu. Instagram har fortalt, at fremover vil content efter overstående besked være både posts fra profiler, du kunne være interesseret i at følge samt reklameposts.

Robby Stein: “We see people continuing to seek out more posts they’re interested in after catching up with their feeds, so we wanted to learn from that and make it easier to go a little deeper for those who choose to do so.”

Funktionen åbner muligheden for, at Instagram kan fremvise reklamer parallelt med profiler, du måske har interesse i at følge.

Vi er ser den nye funktion som en god mulighed for virksomheder, der gør brug af Instagram Ads. Dine reklamer bliver nu en del af feed-flowet og kommer om muligt endnu nemmere ind din målgruppes syns- og interessefelt. Så hos Nordic Social byder vi den nye funktion hjertelig velkommen.

Vurder denne artikel

Nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Gør som 5.000 andre – tilmeld dig nyhedsbrevet!

Modtag: Månedlige growth hacks indenfor digital marketing. Månedlig rapporter over trends på de sociale medier og nyheder.