Ressourcer

Meny’s TikTok video får 14 millioner visninger.

Købsadfærd på B2C og B2B

Indholdsfortegnelse

Det kan nærmest føles som en igennem-nåleøjet-agtig oplevelse at gå viralt på TikTok. Ikke desto mindre skete det for MENY i oktober, da vi gik viralt med videoen ‘Gemmer til senere?’.

Videoen fik hurtigt 8M organiske views. Herefter lod vi den køre som Spark Ad, og det betød, at videoen fik hele 14M views i alt. Den genererede svimlende 6.000 nye følgere til profilen, hvoraf langt de fleste kom ind organisk.

Læs case: Sådan brugte MENY deres medarbejdere til at få 40.000 TikTok-følgere

Et stærkt hook

Men hvorfor fungerede den så godt?

Jo, den lagde for det første ud med et stærkt hook, hvor en MENY-medarbejder bipper varer, imens seeren kan læse teksten “Wait for it…”. Denne tekst fik folk til at blive hængende på videoen for at se, hvad der skulle til at ske.

Punchlinen var så godt indlejret i MENY-medarbejderens bevægelser, at flere så videoen mange gange, før de fangede fejlen. Da der desuden var mange, der kunne relatere til fejlen, taggede seerne hyppigt hinanden, og det bidrog alt sammen til, at TikTok pushede videoen yderligere ud.

@menydk Var det en fejl, eller gemmer hun bare til senere? 👀 #MENY #supermarked #chokolade ♬ original sound – MENY

Nyhedsbrev

Nordic Social er blevet en del af det prisvindende performance marketing-bureau s360!

Det betyder, at vi ud over vores eksisterende services inden for sociale medier nu også kan tilbyde en bred vifte af andre tjenester inden for digital markedsføring, såsom SEO, Google Ads og meget, meget mere.

For at høre mere er du velkommen til at kontakte Director og Co-founder, Alexander Morabbi. Du kan enten udfylde formularen nedenfor eller fange ham via E-mail eller +45 42760647.